Telefon: 606 299 894 (po-pt: 9-18; so: 9-14 ) 602 246 344  (po-pt: 9-17; so: 9-14) e-mail: info@motoperfekt.pl

Promocje
SPODNIE FOX 180 FALCON BLACK/ORANGE 2017
SPODNIE FOX 180 FALCON BLACK/ORANGE 2017
549,00 zł 479,00 zł
SPODNIE FOX 180 RACE BLACK 2017 WYPRZEDAŻ
SPODNIE FOX 180 RACE BLACK 2017 WYPRZEDAŻ
549,00 zł 439,00 zł
KOSZULKA ROWEROWA FOX RANGER GIANT BLUE MTB
KOSZULKA ROWEROWA FOX RANGER GIANT BLUE MTB
160,00 zł 139,00 zł
BLUZA FOX 360 CREO CAMO 2017
BLUZA FOX 360 CREO CAMO 2017
229,00 zł 189,00 zł
SPODNIE FOX 360 CREO CAMO 2017
SPODNIE FOX 360 CREO CAMO 2017
799,00 zł 639,00 zł
SKARPETY FOX MX TECH ORANGE 2017
SKARPETY FOX MX TECH ORANGE 2017
99,00 zł 82,00 zł
CZAPKA Z DASZKIEM FOX LEGACY CAMO 2017
CZAPKA Z DASZKIEM FOX LEGACY CAMO 2017
109,00 zł 99,00 zł
CZAPKA Z DASZKIEM FOX POUND BANK BLACK 2017
CZAPKA Z DASZKIEM FOX POUND BANK BLACK 2017
99,00 zł 95,00 zł
szt.
BLUZA KOSZULKA FOX 180 RACE GREEN MX 2017
BLUZA KOSZULKA FOX 180 RACE GREEN MX 2017
169,00 zł 145,00 zł
FOX CZAPKA ZIMOWA MODEL DISSIPATE SPLASH  KOLEKCJA 2017
FOX CZAPKA ZIMOWA MODEL DISSIPATE SPLASH KOLEKCJA 2017
109,00 zł 95,00 zł
szt.
SPODNIE FOX LADY 180 BLACK/PINK 2017
SPODNIE FOX LADY 180 BLACK/PINK 2017
549,00 zł 479,00 zł
SPODNIE FOX 180 NIRV YELLOW/BLUE 2017
SPODNIE FOX 180 NIRV YELLOW/BLUE 2017
549,00 zł 439,00 zł
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

Sprzedawane produkty są objęte stosowną gwarancją producenta. Okresy gwarancji podane są przy produkcie i mogą wynosić od 6 do 24 miesięcy, w zależności od wytycznych producenta.

Reklamację związane z przesyłką:

- opóźnienia w dostarczeniu przez kuriera,

- nieprawidłowa kwota pobrania,

- braki towarowe lub wyposażeniowe.

Należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze sklepu: telefonicznie będż mailowe info@motoperfekt.pl

- uszkodzenia przesyłki w transporcie.

Należy zgłosić uszkodzenie kurierowi i poprosić o spisanie protokołu uszkodzenia. Tylko na tej podstawie można reklamować paczkę i ubiegać się o odszkodowanie.

 

Jak mogę zgłosić reklamację?

Mailowo info@motoperfekt.pl, podając występujące objawy wady produktu.

Nasz pracownik potwierdzi zgłoszenie i poinformuje o dalszym procesie reklamacji.

W przypadku zajścia konieczności odesłania produktu na nasz adres,należy go dostarczyć na koszt Klienta. Po otrzymaniu paczki przez dział Reklamacji zajmiemy się bezzwłocznie obsługą i w możliwie najkrótszym terminie udzielimy odpowiedź. Bez względu na wynik reklamacji, produkt zostanie odesłany na nasz koszt na adres Klienta na terenie Polski, dla paczek do 10 kg i gabarycie standardowym.

Klient otrzyma informacje o stanie reklamacji do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu na nasz magazyn.

 

 

Jak mogę zgłosić zwrot?

 Zakupiony produkt można zwrócić odstępując od zawartej umowy zgodnie z regulaminem w terminie do 14 dni od dnia zakupu.

Produkt należy odesłać na adres siedziby Moto-Perfekt ul.Dmowskiego16, 33-300 Nowy Sącz dołączając do przesyłki:

- zwracany produkt/y

- dowód zakupu (oryginalny pragony lub kopia faktury)

- wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy 

 

Prawo odstąpienia od umowy

 1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

Moto-Perfekt Łukasz Sułkowski ul.Dmowskiego 16, 33-300 Nowy Sącz,

tel.: 602 246 344

 e-mail: info@motoperfekt.pl

4. O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego listem.

5. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Prosimy jednak o dołączanie go o przesyłki, celem szybkiej identyfikacji otrzymanej paczki ze zwrotem.

6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  Skutki odstąpienia od umowy

 1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu:

  • Cenę towaru

  • koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

  1. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 10-20 PLN.

  2. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte wpierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  3. Proszę odesłać Moto-Perfekt Łukasz Sułkowski ul. Dmowskiego 16, 33-300 Nowy Sącz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl