
Zamówienie w sklepie Moto-Perfekt można złożyć na 3 sposoby:
1) poprzez sklep internetowy motoperfekt.pl
2) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 602 246 344, 606 299 894
3) wysyłając wiadomość na adres: info@motoperfekt.pl
1) Zamówienie poprzez sklep internetowy motoperfekt.pl:
- Zakupy bez rejestracji:
-
Po kliknięciu na wybrany produkt, jeśli występuję opcja wyboru, wybieramy rozmiar produktu.
-
klikamy w pomarańczowy przycisk „ do koszyka”. Strona automatycznie przekieruje nas do podstrony Koszyk. W tym miejscu możemy kontynuować zakupy, poprzez dodawanie kolejnych pozycji do koszyka lub finalizować zamówienie.
-
Po sprawdzeniu zgodności ilości i rozmiarów z wybranymi produktami wybieramy sposób dostawy
- odbiór osobisty ( w przypadku odbioru towaru w siedzibie firmy Moto-Perfekt)
- Kurier DPD (w przypadku wysyłki towaru do klienta)
- Poczta Polska w przypadku małych przesyłek do 0,5kg -
Po wybraniu sposobu dostawy wybieramy sposób płatności:
- w przypadku odbioru osobistego: Płatności elektroniczne (DotPay, przelew, gotówka na miejscu)
- w przypadku wysyłki kurierem: Płatności elektroniczne ( DotPay, przelew, płatność przy odbiorze kurierowi, tzw. Pobranie. -
Jeśli klient posiada kupon rabatowy uprawniający do zniżki za zakupu powinien go wykorzystać wpisując go w pole: „kupon rabatowy” w podglądzie koszyka.
-
Po wyborze powyższych opcji klikamy opcje „zamawiam”. Przy zakupie bez rejestracji wybieramy opcje „złóż zamówienie”. W tym miejscu istnieje opcja rejestracji klienta w naszym serwisie. Po zarejestrowaniu klient ma możliwość podglądu statusuzamówienia, dane do wysyłki i faktury zostają zapamiętane. Każdy klient zarejestrowany otrzymuje 1% rabatu na zakupy w naszym sklepie.
-
Wypełniamy wszystkie pola kontaktowe, dane zamawiającego, adres do wysyłki, dane do faktury (opcjonalnie). Klikamy „Podsumowanie” i sprawdzamy wprowadzone dane. Po sprawdzeniu czy wszystko zgadza się ze stanem faktycznym klikamy „Złóż zamówienie”.
-
Otrzymujemy potwierdzenie złożenia zamówienia (wysyłane jest także na podany adres e-mail) oraz w przypadku wybrania opcji płatności z góry (przelew, DotPay) link do zapłaty za zamówienie.
-
Prawidłowo złożone zamówienie widnieje w naszym systemie i po sprawdzeniu dostępności i formy płatności i dostawy przystępujemy do realizacji zamówienia. Zamówienia realizowane są w kolejności ich wpłynięcia.
- Zakupy zarejestrowanego klienta:
-
po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie motoperfekt.pl proces zakupowy wygląda bardzo podobnie do zakupów bez rejestracji. Po złożeniu zamówienia zarejestrowany klient nie musi wypełniać pół kontaktowych: dane te wcześniej podane zostały zapamiętane. W przypadku chęci zamiany danych istnieje możliwość edycji danych.
2) Zamówienie telefoniczne:
-
klient dzwoniąc pod jeden z numerów telefonu: 602 246 344, 606 299 894 może złożyć zamówienie podając nazwę produktu, który chciałby zamówić oraz dane do wysyłki i sposób płatności jaki chciałby zastosować aby opłacić zamówienie.
3) zamówienie poprzez adres e-mail:
-
klient zainteresowany zakupem danego przedmiotu może złożyć zamówienie wysyłając nazwę produktu na nasz adres e-mail:info@motoperfekt.pl ( korzystając z opcji zamówienia przez adres e-mail najlepszą opcją jest podesłanie linka z produktem, który klient chciałby zakupić. Wykluczy to ewentualne błędy w zamówieniu.
W przypadku braków magazynowych czy zauważonych wad fizycznych w momencie pakowania firma Moto-Perfekt zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia co wiążę się z brakiem realizacji zamówień. W takim przypadku klient informowany jest o statusie takiego zamówienia jak i o dodatkowych możliwościach czy produktach zastępczych.