Telefon: 606 299 894 (po-pt: 9-18; so: 9-14 ) 602 246 344  (po-pt: 9-17; so: 9-14) e-mail: info@motoperfekt.pl

Promocje
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak kupować?

Zamówienie w sklepie Moto-Perfekt można złożyć na 3 sposoby:

 

1) poprzez sklep internetowy motoperfekt.pl

2) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 602 246 344, 606 299 894

3) wysyłając wiadomość na adres: info@motoperfekt.pl

 

 

1) Zamówienie poprzez sklep internetowy motoperfekt.pl:

 

- Zakupy bez rejestracji:

  • Po kliknięciu na wybrany produkt, jeśli występuję opcja wyboru, wybieramy rozmiar produktu.

  • klikamy w pomarańczowy przycisk „ do koszyka”. Strona automatycznie przekieruje nas do podstrony Koszyk. W tym miejscu możemy kontynuować zakupy, poprzez dodawanie kolejnych pozycji do koszyka lub finalizować zamówienie.

  • Po sprawdzeniu zgodności ilości i rozmiarów z wybranymi produktami wybieramy sposób dostawy
    - odbiór osobisty ( w przypadku odbioru towaru w siedzibie firmy Moto-Perfekt)
    - Kurier DPD (w przypadku wysyłki towaru do klienta)
    - Poczta Polska w przypadku małych przesyłek do 0,5kg

  • Po wybraniu sposobu dostawy wybieramy sposób płatności:
    - w przypadku odbioru osobistego: Płatności elektroniczne (DotPay, przelew, gotówka na miejscu)
    - w przypadku wysyłki kurierem: Płatności elektroniczne ( DotPay, przelew, płatność przy odbiorze kurierowi, tzw. Pobranie.

  • Jeśli klient posiada kupon rabatowy uprawniający do zniżki za zakupu powinien go wykorzystać wpisując go w pole: „kupon rabatowy” w podglądzie koszyka.

  • Po wyborze powyższych opcji klikamy opcje „zamawiam”. Przy zakupie bez rejestracji wybieramy opcje „złóż zamówienie”. W tym miejscu istnieje opcja rejestracji klienta w naszym serwisie. Po zarejestrowaniu klient ma możliwość podglądu statusuzamówienia, dane do wysyłki i faktury zostają zapamiętane. Każdy klient zarejestrowany otrzymuje 1% rabatu na zakupy w naszym sklepie.

  • Wypełniamy wszystkie pola kontaktowe, dane zamawiającego, adres do wysyłki, dane do faktury (opcjonalnie). Klikamy „Podsumowanie” i sprawdzamy wprowadzone dane. Po sprawdzeniu czy wszystko zgadza się ze stanem faktycznym klikamy „Złóż zamówienie”.

  • Otrzymujemy potwierdzenie złożenia zamówienia (wysyłane jest także na podany adres e-mail) oraz w przypadku wybrania opcji płatności z góry (przelew, DotPay) link do zapłaty za zamówienie.

  • Prawidłowo złożone zamówienie widnieje w naszym systemie i po sprawdzeniu dostępności i formy płatności i dostawy przystępujemy do realizacji zamówienia. Zamówienia realizowane są w kolejności ich wpłynięcia.

- Zakupy zarejestrowanego klienta:

  • po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie motoperfekt.pl proces zakupowy wygląda bardzo podobnie do zakupów bez rejestracji. Po złożeniu zamówienia zarejestrowany klient nie musi wypełniać pół kontaktowych: dane te wcześniej podane zostały zapamiętane. W przypadku chęci zamiany danych istnieje możliwość edycji danych.

 

2) Zamówienie telefoniczne:

  • klient dzwoniąc pod jeden z numerów telefonu: 602 246 344, 606 299 894 może złożyć zamówienie podając nazwę produktu, który chciałby zamówić oraz dane do wysyłki i sposób płatności jaki chciałby zastosować aby opłacić zamówienie.

3) zamówienie poprzez adres e-mail:

  • klient zainteresowany zakupem danego przedmiotu może złożyć zamówienie wysyłając nazwę produktu na nasz adres e-mail:info@motoperfekt.pl ( korzystając z opcji zamówienia przez adres e-mail najlepszą opcją jest podesłanie linka z produktem, który klient chciałby zakupić. Wykluczy to ewentualne błędy w zamówieniu.

 

 

W przypadku braków magazynowych czy zauważonych wad fizycznych w momencie pakowania firma Moto-Perfekt zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia co wiążę się z brakiem realizacji zamówień. W takim przypadku klient informowany jest o statusie takiego zamówienia jak i o dodatkowych możliwościach czy produktach zastępczych. 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl