Telefon: 606 299 894 (po-pt: 9-18; so: 9-14 ) 602 246 344  (po-pt: 9-17; so: 9-14) e-mail: info@motoperfekt.pl

Promocje
Spodnie tekstylne Modeka TACOMA LADY popielate  2017
Spodnie tekstylne Modeka TACOMA LADY popielate 2017
1 040,00 zł 940,00 zł
Buty FORMA Adventure brązowe
Buty FORMA Adventure brązowe
899,00 zł 749,00 zł
UFO KURTKA ENDURO KOLOR NIEBIESKI GC04370C
UFO KURTKA ENDURO KOLOR NIEBIESKI GC04370C
549,00 zł 520,00 zł
AIROH AVIATOR 2.2 SIX DAYS SLOVAKIA LIMITED EDITION
AIROH AVIATOR 2.2 SIX DAYS SLOVAKIA LIMITED EDITION
2 499,00 zł 1 799,00 zł
KASK AIROH AVIATOR 2.2 STYLING ORANGE GLOSS
KASK AIROH AVIATOR 2.2 STYLING ORANGE GLOSS
2 499,00 zł 1 799,00 zł
ALPINESTARS SMX-2 AIR CARBON BLACK KRÓTKIE SKÓRA
ALPINESTARS SMX-2 AIR CARBON BLACK KRÓTKIE SKÓRA
309,00 zł 290,00 zł
SPODNIE FOX 180 NIRV RED/WHITE 2017
SPODNIE FOX 180 NIRV RED/WHITE 2017
549,00 zł 439,00 zł
BUZER FOX PROFRAME LC YELLOW/GREY 2017
BUZER FOX PROFRAME LC YELLOW/GREY 2017
579,00 zł 529,00 zł
CZAPKA ZIMOWA FOX INCUBATOR FLAME RED 2017 MX
CZAPKA ZIMOWA FOX INCUBATOR FLAME RED 2017 MX
99,00 zł 89,10 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Jak kupować?

Zamówienie w sklepie Moto-Perfekt można złożyć na 3 sposoby:

 

1) poprzez sklep internetowy motoperfekt.pl

2) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 602 246 344, 606 299 894

3) wysyłając wiadomość na adres: info@motoperfekt.pl

 

 

1) Zamówienie poprzez sklep internetowy motoperfekt.pl:

 

- Zakupy bez rejestracji:

  • Po kliknięciu na wybrany produkt, jeśli występuję opcja wyboru, wybieramy rozmiar produktu.

  • klikamy w pomarańczowy przycisk „ do koszyka”. Strona automatycznie przekieruje nas do podstrony Koszyk. W tym miejscu możemy kontynuować zakupy, poprzez dodawanie kolejnych pozycji do koszyka lub finalizować zamówienie.

  • Po sprawdzeniu zgodności ilości i rozmiarów z wybranymi produktami wybieramy sposób dostawy
    - odbiór osobisty ( w przypadku odbioru towaru w siedzibie firmy Moto-Perfekt)
    - Kurier DPD (w przypadku wysyłki towaru do klienta)
    - Poczta Polska w przypadku małych przesyłek do 0,5kg

  • Po wybraniu sposobu dostawy wybieramy sposób płatności:
    - w przypadku odbioru osobistego: Płatności elektroniczne (DotPay, przelew, gotówka na miejscu)
    - w przypadku wysyłki kurierem: Płatności elektroniczne ( DotPay, przelew, płatność przy odbiorze kurierowi, tzw. Pobranie.

  • Jeśli klient posiada kupon rabatowy uprawniający do zniżki za zakupu powinien go wykorzystać wpisując go w pole: „kupon rabatowy” w podglądzie koszyka.

  • Po wyborze powyższych opcji klikamy opcje „zamawiam”. Przy zakupie bez rejestracji wybieramy opcje „złóż zamówienie”. W tym miejscu istnieje opcja rejestracji klienta w naszym serwisie. Po zarejestrowaniu klient ma możliwość podglądu statusuzamówienia, dane do wysyłki i faktury zostają zapamiętane. Każdy klient zarejestrowany otrzymuje 1% rabatu na zakupy w naszym sklepie.

  • Wypełniamy wszystkie pola kontaktowe, dane zamawiającego, adres do wysyłki, dane do faktury (opcjonalnie). Klikamy „Podsumowanie” i sprawdzamy wprowadzone dane. Po sprawdzeniu czy wszystko zgadza się ze stanem faktycznym klikamy „Złóż zamówienie”.

  • Otrzymujemy potwierdzenie złożenia zamówienia (wysyłane jest także na podany adres e-mail) oraz w przypadku wybrania opcji płatności z góry (przelew, DotPay) link do zapłaty za zamówienie.

  • Prawidłowo złożone zamówienie widnieje w naszym systemie i po sprawdzeniu dostępności i formy płatności i dostawy przystępujemy do realizacji zamówienia. Zamówienia realizowane są w kolejności ich wpłynięcia.

- Zakupy zarejestrowanego klienta:

  • po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie motoperfekt.pl proces zakupowy wygląda bardzo podobnie do zakupów bez rejestracji. Po złożeniu zamówienia zarejestrowany klient nie musi wypełniać pół kontaktowych: dane te wcześniej podane zostały zapamiętane. W przypadku chęci zamiany danych istnieje możliwość edycji danych.

 

2) Zamówienie telefoniczne:

  • klient dzwoniąc pod jeden z numerów telefonu: 602 246 344, 606 299 894 może złożyć zamówienie podając nazwę produktu, który chciałby zamówić oraz dane do wysyłki i sposób płatności jaki chciałby zastosować aby opłacić zamówienie.

3) zamówienie poprzez adres e-mail:

  • klient zainteresowany zakupem danego przedmiotu może złożyć zamówienie wysyłając nazwę produktu na nasz adres e-mail:info@motoperfekt.pl ( korzystając z opcji zamówienia przez adres e-mail najlepszą opcją jest podesłanie linka z produktem, który klient chciałby zakupić. Wykluczy to ewentualne błędy w zamówieniu.

 

 

W przypadku braków magazynowych czy zauważonych wad fizycznych w momencie pakowania firma Moto-Perfekt zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia co wiążę się z brakiem realizacji zamówień. W takim przypadku klient informowany jest o statusie takiego zamówienia jak i o dodatkowych możliwościach czy produktach zastępczych. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl