Najczęściej zadawane pytania

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Zachęcamy do sprawdzenia zakładki z tabelami rozmiarów.
W razie pojawienia się wątpliwości zawsze można się z nami skontaktować za pomocą czatu, maila lub telefonicznie.

 

Skąd wiedzieć jaka część będzie pasować?
Odpowiednich części można szukać w katalogu po numerze VIN, jeśli jednak coś będzie niejasnego, nasi doradcy służą pomocą.

 

Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym MOTO-PERFEKT.PL?
Oczywiście nie trzeba się rejestrować, można zrobić zakupy podając tylko swoje dane adresowe do dostawy zamówienia.

 

Nie chcę lub nie mogę złożyć zamówienia przez Internet. Co robić?
Bez problemu można zamówić dostępne produkty telefonicznie lub odwiedzić nasz sklep stacjonarny w Nowym Sączu.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia internetowego?
Zamówienia są realizowane na bieżąco, czas od pojawienia się zamówienia w systemie do dostarczenia do klienta to w przypadku produktów dostępnych na naszym stanie magazynowym to 2 dni. Istnieje również opcja sprowadzenia produktu na zamówienie od producenta w tym przypadku czas realizacji około 4 dni.

 

Czy mogę wymienić zamówione produkty?
Istnieje możliwość wymiany towaru pełnowartościowego, w przypadku odzieży produkty muszą posiadać oryginalne metki, jeśli chodzi o części nie powinny być montowane do pojazdu.

 

W jaki sposób mogę zwrócić niepasujący towar?
Zamówienie należy odesłać na adres firmy. W przesyłce powinien znajdować się paragon i formularz zwrotu lub kartka z informacją o danych kontaktowych i nr.zamówienia. Przesyłki ze zwrotami za pobraniem nie będą przyjmowane. Szczegółowe informacje w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY

 

Gdzie znajduje się Wasz sklep stacjonarny?
Sklep stacjonarny znajduje się w Nowym Sączu ul. Romana Dmowskiego 16. Serdecznie zapraszamy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl